1 april 2009

Hejsan! 

Just nu sitter jag och plattar och fixar med mitt hår, går ju sådär… Känner mig så jävla sliten. Men idag måste jag till skolan för att jag var ”ledig” igår, för att vi hade bara två lektioner, och på den ena skulle vi kolla på film. Så det kändes ovärt att åka in till stan för det. Klippte mig i måndags också, man kan ju inte säga att jag blev nöjd eller missnöjd. Håret är inte lika slitet, men det var ju det där med luggen, tyckte dom klippte den för kort. Men det växer ut snart igen.

 

Igår så var jag som sagt hemma från skolan. Jag sov inte så jätte länge för jag blev väkt av en äcklig fluga som höll på att slå sig mot mitt fönster. Så jag gick upp och la mig nere på soffan och sov lite till, men soffan är inte så himla skön att sova på. Vid fem någon gång åkte jag hem till Jesper och myste, han är verkligen så bäst! Jag vet ingen som är så otroligt bäst och fin som han. Älskar verkligen honom över allt. Kollade på den rätte för Rosing igår också. Hugo vann, det var väl tur det. Var ju bara han som såg bra ut.

 

Idag ska jag kanske ner till folketshus och kolla på när Jesper går modell för Black Spot. Har tagit bort mitt nerladdnings program också, för den nya lagen har kommit. Hoppas ni får en bra dag!

Älskar dig. Du är det finaste och det bästa som finns ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet