kan inte somna...

Jag skulle bara vilja slänga mig i sängen och somna, jag ont i hela min kropp och jag känner mig sliten fast jag har varit hemma hela dagen och tagit det lugnt. Eftersom jag inte kan somna så sitter och dricker kaffe, kanske inte det smartaste men jag behövde något varmt i kroppen.

 

Som ni kanske ser så har jag en ny profilbild, det var Jesper som fixade den till mig. Jag blev väldigt nöjd för jag tycker den passar in på mig otroligt bra. Om ni inte visste så var Elvis enligt mig den bästa sångaren, en helt fantastisk röst. Har inte hittar någon som har en sån djup och varm röst som han hade. Han var också väldigt snygg, men det var bara när han var ung. Så tack Jesper för den nya profilbilden!

 

Nu så är det den 15:e och det är en mycket speciell dag för mig. Det är nämligen så att jag har varit tillsammans med Jesper i 16 fantastiga månader. Känns helt otroligt, och jag har så mycket jag kan skriva om honom, allt jag känner och tycker. Men det skulle ta en hel evighet. Och precis allt kan jag inte få ner i ord, det är svårt att hitta rätt ord till hur jag känner. Men jag kan säga att det är en otrolig känsla. Jag älskar dig Jesper över allt och att du är den finaste och bästa person jag har träffat! Jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade träffat dig. Tack för att du finns för mig.

 


Kommentarer
Postat av: deni!

vad roligt! grattis!:)

2009-04-19 @ 12:55:53
URL: http://sranje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet