5 april 2009

Hallå!

 Igår så åkte jag in till stan och träffade Louise och Anna och Anton. Det var trevligt, vi satt hemma hos Louise och kollade på Robinsson bland annat, tycker att dom i Robinsson klagar för mycket, om man väljer att vara med i ett sånt program så får man tåla lite. Bestämde med Anna att vi ska ses igen på tisdag och jag hoppas att det blir lika trevligt som igår. När jag kom hem så satt jag mig vid datorn och kollade runt lite på Internet och hittade dom här tre jättefina klänningarna, jag har ingen aning om vart dom kommer ifrån. Jag är speciellt intresserad av den blåa, någon som vet vart klänningarna kommer ifrån?


 

Nu sitter jag och äter frukost och dricker kaffe och lyssnar på musik. Idag så ska jag kanske träffa Jesper, jaghoppas det i alla fall. Vet inte vad vi ska göra men man behöver inte göra något speciellt för att ha kul med honom. Jag fick mitt schema för sommarjobbet här om dagen också, det såg lite skumt ut för mina arbetsdagar var utsprida. Jag kunde jobba en dag sen vara ledig i en vecka eller mer, men det är bättre än inget. Här får ni en bild på mig,  har inte visat upp någon sens jag klippte lugg. Blixten döljer ganska mycket men vad ska man göra. Hoppas ni får en superbra dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet