Fastingen.

Nu ska jag börja skriva varje dag igen, har nämligen inte haft tid dom senaste dagarna. Fast jag har inte haft för mig så mycket, har legat ute i solen hela dagarna, riktigt skönt. En sak som jag har upptäckt är att jag aldrig mer kommer använda sololja… Hade det på mina ben och efter någon timma så var dom helt uppbrända, gjorde ganska ont.

 

Fastingen har varit i stan också, det var ganska roligt. På fredagen gjorde jag absolut inte ett skit känns det som. Jag åkte in till stan och träffade Linnea och Louise, vi mest satt och pratade i flera timmar. Jag gjorde faktiskt en grej som var supertrevligt, jag träffade Fery som är en gammal vän. Det var nog det som gjorde att min fredag inte var helt bortkastad, men jag hade nog hellre åkt hem till Jesper efter att ha träffat Fery känns det som. Lördagen där emot var jätterolig. Jag började dagen med att jobba, kanske inte det roligaste men jag måste ha pengarna. Efter jobbet åkte jag hem och solade ett tag, sen gjorde ordnig lite mat och packade ner kläder jag skulle ha på mig. Jag skulle nämligen göra ordning mig hos Linnea, efter att vi två hade gjort ordning oss gick vi hem till Zerina. Vi satt där ett tag och bara pratade och så. Sen på kvällen gick vi hem till någon som Zerina kände, det var trevligt folk där och så. Senare på kvällen kom Jesper och hämtade mig, vi åkte hem till honom och sov, mysigt!

 

Nu sitter jag och dricker kaffe, jag har nyss vaknat. Jag tog mig en liten sovmorgon nämligen, hihi. Idag ska jag plugga till ett svenskt prov, som jag ska ha på torsdag, kommer nog att gå bra. Det handlade nämligen inte om så svåra saker. Sen ikväll så ska jag jobba, har en känsla att det kommer att gå väldigt segt, för ar att det är fult väder och att jag jobbar kväll. Det kommer nog inte så många och handlar av mig då. Jag hoppas att jag får sitta inne också, annars lär jag frysa ihjäl. Men nu ska jag kila vidare, hoppas ni får en supertrevlig dag!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet