INLÅST

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, det gick sådär, inte så jättemycket folk som handlade, men det kanske beror på vädret? Känns som att folk handlar mer jordgubbar när det är finare väder, hihi. Efter att jag hade stått ett tag så började det så klart att ösa ner regn, usch! Jag fick ta en vagn som skydd och så ställde jag mig så långt in mot väggen som möjligt, så att jag inte skulle få så mycket regn på mig. Men nu till det roliga, jag skulle gå till soprummet och slänga kartonger och jag lyckas låsa in mig själv. Mitt kort som jag har funkar tydligen inte efter en tid. Så jag stod där och visste inte vad jag s-kulle ta mig till. Efter en kvart så ringde Zerina mig som jobbar på maxi (Där jag säljer) och frågade vart jag höll hus. Jag förklarade helt enkelt att jag var inlåst och Zerina gick in på lagret och började leta efter mig. Men nu till det andra som är lite små roligt, hon kunde inte heller få upp dörren till soprummet, så då fick hon springa runt och leta upp någon anställd på maxi. Till slut hittade hon en och han låste upp dörren till mig och jag kände att det var lite små pinsamt. Ni kan ju bara gissa hur länge jag var inlåst… Tjugo minuter stod jag där inne och yra runt, haha! Men det var tur att jag hade med mig min mobiltelefon i alla fall.

 

Jag har precis ätit lite mat och nu sitter jag och dricker kaffe. Ska börja plugga vilken minut som helst. Det känns som om att jag får sitta uppe vid datorn ett bra tag idag för att få mitt VG som jag vill ha på mitt svenska prov imorgon. Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet