TORSDAG

Idag har jag inte så mycket att skriva om… Känner mig inte på bästa humör utan nästan på det sämsta. Det är lite konstigt att det är så eftersom jag fick reda på mina betyg idag, det blev VG i det mesta. Jag borde vara superglad över att jag klarade matten också, men så är det inte. Jag vill bara lägga mig i sängen och sova, men då kommer jag att vakan sjukt tidigt imorgon bitti, så det känns inte som en bra ide. Jag sitter även och längtar till sommarlovet, jag orkar inte mer skola nu, jag vill ha sommarlov nu! En annan sak jag längtar till är onsdag, då ska jag och några kompisar till Göteborg, där vi ska gå på liseberg.

 

Jag har precis städat mitt rum, det var mycket tråkigt. Brukar hitta lite små roliga saker, men inte idag. Så ett minus för det. En sak som är bra är att imorgon är det fredag och det innebär helg, superskönt. Hoppas på ett strålande väder, men det kommer att bli regn har jag hört?

Nej nu ska jag gå till tvn och vara seg istället. Har inget bra att komma med så kan lika gärna gå dit. Men hoppas ni får en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: josefin nyström

äntligen lite inlägg att läsa :D:D

2009-06-04 @ 19:32:41
Postat av: josefin

ring mig ikväll om du har lust :D har no money at all på mobilen asså! ska fylla på snart (A)

2009-06-05 @ 13:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet