10 mars. 2009

Nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på att klockan ska bli kvart i tio. Mamma har sovmorgon så jag får skjuts in till stan. Jag hoppas att det blir lika roligt idag som igår. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tänkte kolla med Jesper om han vill hitta på något, men vi får se.

 

Ska gå och kolla på nya glasögon snart också, för dom jag har nu är så fula. Ibland orkar jag helt enkelt inte sätta i linser och då kan det vara skönt med ett par snygga glasögon. Ska gå förbi några ställen och kolla om sommarjobb, har lämnat in CV till dom redan, men dom ville att jag skulle komma tillbaka och prata lite. Så vi får se hur det blir, hoppas jag får ett bra sommarjobb. Behöver verkigen ett också.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis :)

2009-03-11 @ 16:59:46
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet