13 mars. 2009

 

 

Idag så gick praktiken riktigt bra, fick vara själv en stund också, riktigt roligt.

Under lunchen idag så gick jag och Linnéa och åt på café paus, musigt det. Nu efteråt får man lite dåligt samvete, eftersom jag tog en fika efter all mat, men man ska ju leva livet!

Louise kom och hälsade på mig på eftermiddagen, vi bestämde att jag ska åka in till henne ikväll och umgås, Moa kommer äntligen hem också, så vi ska träffa henne ikväll, gud så jag har saknat henne. Ikväll ska jag även hem till Jesper och sova där, kommer att bli mysigt.


Kommentarer
Postat av: s

du hörde aldrig av dig när ja smsade och du skulle görad et igår, fick veta att du åt på kafe pause så ja fattade att det inte blev nån sushi. Säg te nästa gång

2009-03-13 @ 19:13:03
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet