18 mars. 2009

I morse åkte jag in till skolan för att jag skulle prata med Anders om praktiken, men när jag kom fram så var han i karlstad och hjälpte till med en mässa som är där. Så jag hade inget större val än att åka hem igen. Direkt när jag kom hem gick ja och la mig på soffan och sov, helt underbart.

 

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem, ska få en ny mobiltelefon av honom, jag har ingen aning om vad det är för telefon men så länge den är bättre än den jag har nu.

Har även fått ett roligt telefonsamtal idag, dom från Fru Bär ringde och sa att jag fick jobbet som bärsäljare. Man kommer tydligen få ett brev hem om någon informationsträff, vad det nu ska vara bra för… Kanske en informationsträff om hur man säljer bär? Haha!

 

Jag saknar Jesper också, men det är bara för att vi inte har setts sens söndags morgon. Men ska träffa honom i morgon, hihi. Han är verkligen den bästa personen som finns.

 

Men nu ska jag börja läsa min engelska bok som ska vara utläst om två veckor, så jag har gott om tid. Måste bara säga att vädret som har är idag är helt fantastigt, längtar till sommaren!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet