26 mars 2009

Idag åkte jag in med taxin till stan och var

i skolan med Linnéa innan praktiken började. Den här dagen gick faktiskt snabbt och det trodde jag inte att den skulle göra i morse.

Jag var hos tandläkaren idag också, mina tänder såg jättefina ut tydligen, men jag ska kanske få ett slags munskydd som ska sitta i under natten, det är för att ja bitter ihop mina tänder under natten och då får jag huvudvärk på morgonen. Ska bli jätte skönt att slippa det, men tyvärr så fick jag inte tid förens nästa månad. Har fått tid hos min hudläkare nu också, ska dit den 8: e april… känns ju sådär eftersom jag vill få någon salva så fort så möjligt så mina utslag försvinner, men det är inte så jätte farligt längre. Det syns inte så jätte mycket, men ändå.

 

I morgon är det min sista dag på Metro, känns både skönt och tråkigt. Jag menar det är ju roligt att komma tillbaka till skolan och träffa alla igen, men det är tråkigt eftersom jag verkligen älskar att vara där och jobba. Ska i alla fall gå förbi Ejes och köpa en tårta till alla där,som ett tack för att dom har låtit mig vara där och för att dom är så himla trevliga.

 

Ska kanske hem till Jesper sen, om han inte kommer hem för sent. Hoppas inte det, för jag är på ett mysigt humör! Hihi, ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet