27 mars 2009

FREDAG

 

Ja, nu är det äntligen fredag. Idag ska jag till karlstad med Linnéa och handla, kommer nog att bli roligt, ska hem till Jesper ikväll tror jag, hoppas det i alla fall.

 

Sista dagen på praktiken också, så jag ska förbi Ejes nu på morgonen och köpa med en tårta. En choklad tårta om dom har det, för Marian är galen i choklad, precis som jag!

 

Nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på att tiden ska gå, åkte inte med taxin i morse, utan jag får skjuts utav min syster någon gång vid nio. Ska in till skolan då och träffa Linnéa innan vi börjar, hon ska nämligen också till Ejes och handla nått till hennes handledare. Kom gärna förbi idag och hälsa på mig eftersom det är min sista dag på Metro. Hoppas ni får en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet