13 april 2009

Hejsan!

 

Jag har inte hunnit skrevet sens påskafton men jag ska berätta vad jag har hållit på med. Igår så vaknade jag hos Jesper och gick hem kanske vid halv ett tiden, jag duschade och gjorde ordning mig och sen åt jag lite mat med min familj. När klockan blev runt fyra så kom Louise hit, vi kollade på film och satt och pratade hela dagen. När klockan blev åtta halv nio på kvällen så åkte Louise hem medan jag åkte hem till Jesper.

 

Nu har jag precis kommit hem från Jesper och jag kan börja med att säga att jag är väldigt trött, vi somnade nämligen inte förens fem på morgonen. Det var en så himla mysig natt. Senare idag så kommer min mormor och morfar hit och ska äta mat med oss, kommer nog att bli trevligt. Ikväll ska jag kanske in till stan och träffa Linnea och Louise, men det beror på. Hade nämligen bestämt att vi skulle ses vid tre tiden, men det bli lite tajt eftersom mormor oh morfar kommer vid fem. Men vi får se, hoppas ni får en jätte bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet