4 april 2009

Hejsan!

 

Jag har inte skrivit på ett bra tag, det beror på att jag inte har haft tid. Men jag kan börja med att säga att modevisningen var jätte rolig, Jesper var så snygg så. Men tyvärr fick jag världens största migrän under allt, så direkt när allt var slut och jag och Jesper hem. Kan ju lägga till att en del människor inte är hundra i sitt huvud, men jag orkar inte gå in på det just nu.

 

I Torsdags gjorde jag inte alls mycket, var hemma hos Jesper och hade det jätte mysigt. Igår så sov jag hos Jesper, vi kollade på hockeyn men jag somnade precis efter att den var slut. Var så himla trött att jag inte orkade göra något. I morse cyklade jag hem vid halv ett tiden.

 

Nu sitter jag här och dricker kaffe och ska snart in till stan och köpa ansiktsmasker och lite godis, hihi. Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, Jesper ska ut så honom ska jag inte träffa i alla fall. Jag vill också vara 18!  Men hoppas ni får en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet