8 april 2009

Idag har jag varit på sjukhuset, fick massa nya krämer och då menar jag massa.

Sammanlagt blev det åtta stycken krämer, ett special schampo och tabletter som jag ta en av varje dag. Känns väldigt jobbigt att ha koll på alla olika krämer, vart jag ska smörja och vart jag inte ska smörja. Men det kommer nog att gå bra, hoppas det i alla fall. Fick veta att jag har en hudsjukdom som aldrig kommer att försvinna, känns lite deppigt. Att behöva smörja in ansikte och kropp varje dag, flera gånger per dag för resten av livet känns lite deppigt. Men det är bättre än ingenting. Efter att jag hade varit på sjukhuset så åkte jag till skolan och gick på mitt utvecklingssamtal, det gick super bra och jag blev riktigt nöjd över resultaten.

 

Ikväll skulle jag egentligen ha träffat Jesper, men han skulle stanna kvar på praktiken för en så kallad vip kväll. Så jag får väl sitta ensam och kolla på hockeyn, känns lite tråkigt. Måste verkligen plugga matte också, har nämligen ett matte prov i morgon. Blä! Hoppas ni får en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet