9 april 2009

Hejsan

 

Nu känner jag mig ruskigt duktig, jag har stor städat hela mitt rum plus att jag har dammsugit hela huset… väldigt slitsamt. Gjorde matte och svenska proven idag också, svenskan gick ju sådär och matten tror jag gick bra i alla fall. Jag ska snart hoppa in i duschen och göra ordning mig till ikväll, men innan det vill jag sitta ner en stund och dricka kaffe och ta det lugnt. Snart Påskafton också, mysigt!

 

I morgon så är det den årliga mc-premiären, ska in och kolla med Jesper tror jag. Mamma och pappa ska åka, så jag ska kolla om jag ser dom. Imorgon är det min första dag på lovet, så underbart skönt känns det. Hoppas ni får ett superbra lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet