Fruktansvärd dag

Kan börja med att skriva om gårdagen, den vart inte så jätte lyckad som jag hade hoppats på. Det började så klart i skolan, vi fick självklart inte tillbaka vårat matte prov, som det var lovat. Kändes ganska så surt, sen så blev dagen lite värre, jag satt och pratade betyg med min lärare och för att ett prov gick dåligt så sjönk hela mitt betyg… Sen när skoldagen äntligen var slut så fick jag reda på att min dataskärm som jag skickade in i vintras skickas in på lagning nu? Kändes helt otroligt, hur lång tid ska dom ha på sig? Mycket dåligt tycker jag. Men dagen fick ändå sin lilla räddning, jag åkte hem till Linnea en liten stund, jag satt mest och klagade på hur min dag hade varit. Men det var ändå lika roligt att få träffa Linnea.

 

Idag så gick jag upp i vanlig tid, men jag han inte skriva något i morse för att jag duschade för länge. Så det fanns helt enkelt inte tid. I skolan så fick jag lite godare nyheter, min lärare som sänkte mitt betyg berättade att jag skulle få ett hemarbete så att jag fåt tillbaka mitt VG. Känns ganska skönt ändå.

 

Efter skolan så åkte jag direkt hem till Jesper, vi kollade på slumdog millionare, den var inte så jätte bra som jag hade trott, men det funkade ändå. Efter filmen så myste vi lite, jätte mysigt.

 

Jag har en liten rolig sak på gång nu också, vill inte berätta riktigt vad än. Men det kommer att finas på min blogg om ett tag. Hihi, hoppas ni får en supertrevlig kväll!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet