Grattis!

Jag vill börja med att säga grattis till Jesper, han kom in på ett college i Australien, det är ganska häftigt tycker jag. Men det är inte hundra att han vill gå där.

 

Nu sitter jag och dricker kaffe och tar det lugnt, Linnea åkte nämligen precis hem. Kan säga att grillningen var jätte mysig och trevlig, Louise kom dock lite senare än alla andra, men det gick nog bra ändå, tyckte bara lite synd att hon fick äta själv. Vi andra var så hungriga så vi åt innan hon kom. Linn, Anna och Louise åkte hem vid nio tiden och Linnea stanna kvar ett tag till, jag skulle egentligen ha träffat Jesper en liten stund på kvällen men han var med Marcus så det blev inget med det. Men det gör inte så jätte mycket, ska träffa honom i morgon, hihi!

 

I morgon på förmiddagen så ska jag åka in till stan och träffa Linnea, jag vet inte vad vi två kommer att hitta på, men något roligt blir det nog. På kvällen så ska jag förmodligen träffa Jesper, hoppas ni får en trevlig fortsatt trevlig kväll!

 

hhjhh


Kommentarer
Postat av: BLOGGÄGAREN

Jag kännr också en jesper som ska studera i australien... :P bor i stockholm.. är de samma må tro? :D

2009-04-17 @ 15:38:30
URL: http://rocknerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet