Grillning ikväll !

Hejsan idag så kom jag hem vid elva tiden… alldeles för tidigt för mig, för när jag vaknade hemma hos Jesper trodde jag att klockan var halv ett, så jag gick upp även fast jag var supertrött, men jag ville inte sova bort hela dagen. När jag kom gjorde jag ordning kaffe på en gång och när jag kollade på klockan så var den bara halv tolv. Så det kändes lite kasst.

 

Nu sitter jag och dricker kaffe och ska snart hoppa in i duschen och börja göra ordning mig för ikväll, ska nämligen grilla med Anna, Louise, Linn och Linnea. Kommer att bli jätte mysigt och roligt, kommer att bli extra roligt att få träffa Linn, har inte träffat henne på en evighet känns det som.

 

Igår så rotade jag runt i min garderob och hittade en gammal jeansjacka, den satt bra på men jag behövde sy in den lite i midjan. Känns ganska roligt när gammalt mode blir modernt igen. Så ett litet tips från mig, kolla igenom eran garderob för man kan hitta lite små fynd.

 

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, hoppas ni får en superbra dag och kväll!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: emelie

Hej. har du bloglovin? Ska vi göra ett utbyte? du bevkara mig så bevakar jag dig = fler besökare för båda! vad säger du? :)



http://www.bloglovin.com/blogg/628865/emelie---lite-lost-in-space

2009-04-16 @ 19:12:06
URL: http://ilemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet