Hurra hurra!

Vill börja med att säga grattis till min pappa som fyller 48 år idag.

 

Tänkte berätta lite kort om vad jag har gjort under helgen också. I fredags så Kom Linnea ut till mig och vi satt ute i solen hela dagen och bara tog det lugnt, senare på kvällen så åkte jag hem till Jesper, sov även kvar där.

 

På lördag morgon så åkte jag hem klockan åtta, väldigt slitsamt… Men det var för att Jesper skulle in till sin praktik och det var faktiskt värt att gå upp så tidigt, så länge jag får sova med honom. Under dagen så åkte jag hem till Louise med Linn, vi satt och kollade på film hela dagen, men det var trevligt att träffa dom. Sen på kvällen åkte jag hem till Jesper igen, kollade på film och hade det allment mysigt.

 

I morse åkte jag hem tidigt också, jag åkte kanske vid tio tiden. Den var som sagt för att min pappa fyller år. Men när jag vaknade så hade jag migrän så direkt när jag kom hem så gick jag och la mig och sov. (sa så klart grattis till pappa innan)  Vid ett tiden så gick jag upp igen, åt mat med mamma och pappa.

 

Nu har jag precis ätit tårta och grattat pappa ännu mera, väldigt trevligt. Det var extra roligt att få träffa min syster Sandra också, hon bor ju inte hemma så jag träffar inte hennes så jätte ofta. Fick även en tröja av henne som var väldigt fin. Idag så ska jag inte göra mycket mera tror jag, men vi får väl se. Hoppas ni får en trevlig fortsatt dag!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

svar; maia är superfin :*

och jag har redan spotify så nej tack.



grattis din pappa vetja!

2009-04-19 @ 21:29:26
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet