Sommar?

Idag så tog jag mig en rejäl sovmorgon, gick upp klockan halv tolv men jag tyckte inte det räckte så jag gick ut och la mig och sov lite i solen. Vid två tiden så åkte jag in till Louise, vi gick ner till stan och åt lite mat, och efter det så tog vi en promenad genom stan. Jag passade på att kolla efter en student present till Jesper, men det är så himla svårt. Om det är någon som har ett tips om vad som är en bra student present så säg gärna till! 

 

Jag har nyss ätit lite mat och nu sitter jag och dricker kaffe och gör ordning mig lite, ska nämligen hem till Jesper. Vet inte vad vi ska hitta på, men blir säkert något roligt. 

 

Tänkte ringa och boka tid till massage också, men det får jag ta och göra imorgon för nu har dom hunnit stängt. I morgon så ska jag i alla fall in till stan och träffa Anna och Louise, kommer att bli roligt. Jag hoppas att det bli lika varmt i morgon som det har varit idag. Känns nästan som lite sommar nu, riktigt skönt.

 

Längtar lite till helgen också, ska nämligen grilla med lite folk då. Om det blir fint väder dvs. Jag tycker att det här lovet har gått super snabbt, skulle ha varit skönt med en vecka till. Men jag vill tillbaka till skolan ändå, vill veta vad jag fick på mitt matte och svenska prov som jag gjorde precis innan lovet. Nej nu ska jag kila, hoppas ni får en super trevlig kväll!

 

bbq


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet