VALBORG

vad sak ni hitta på?

 

Nu sitter jag och småpratar med Linnea, vi ska snart gå ut och sätta oss i solen. Senare på eftermiddagen så åker jag och Linnea in till den andra Linnea, hihi!

Vi ska fixa ordning oss där in för kvällen, vi ska nämligen hem till Zerina som är en klasskamrat till mig.

 

En annan rolig sak idag förutom att det är valborg är att min mamma kommer hem från Polen. Kommer att bli jätte roligt att få träffa henne igen, hon har ju varit borta en hel vecka. Men nu ska jag ut i solen, hoppas ni får en superbra valborg!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: maddeh

åh, tack :)

detsamma, kram!

2009-05-01 @ 13:07:06
URL: http://maddiish.blogg.se/
Postat av: Julia tb

Hej på dig Emma! Hade du en bra valborg igår? Hoppas självklart att du fick en jättefin dag! Roligt att du fick träffa din mamm igen också, hihi=) Ha det finast! Pusspuss!

2009-05-01 @ 16:27:31
URL: http://showbyjulia.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet