Blir alla senila?

Hallå alla godingar!
Har inte skrivit på ett bra tag nu och jag som skulle börja skriva varje dag. Haha, blev inte mycket med det inte... Men jag har haft så mycket att göra. Under sommarlovet har jag jobbat för det mesta och umgåts med Jesper.

Trotts att mitt jobb kan vara en pina så är det lite små roligt ibland. Som idag tex, så kom det ut en äldre man från ICA Maxi och berättade att han hade gått runt inne i butiken i en timma och trotts det glömt bort att handla, så han var illa tvungen att gå in igen. Det var lite kämpigt att hålla sig för skratt, men jag fick bita mig i läppen och se förstående ut.

Efter att jag hade jobbat idag så åkte jag hem och tog mig en liten tupplur. Det var så otroligt . skönt att kunna lägga sig och sova bara så där och att inte behöva tänka på massa annat. När jag väl hade vaknat så hoppade jag in i duchen lite snabbt, efter det gjorde jag ordning mig  och åkte jag hem till Jesper.

Nu sitter jag i Jespers mysiga säng och nördar lite vid hans minidator, hihi. Vi har nyss kommit hem från mc donals, själv så var jag supernyttig och åt ett äpple istället för maten där. Jag ska snart göra i ordning mig för att sova, känner mig riktigt trött trots min tupplur.

I morgon så ska jag åka in till stan för att träffa Linnea och Sandra. Kommer bli riktigt roligt att få träffa Sandra, för jag har inte träffat henne på ett bra tag känns det som. Men skriver mer imorgon, för nu orkar jag inte sitta uppe längre. Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig kväll och en god natt!




Kommentarer
Postat av: zerina

Hahah snacka om att man måste va gammal om man glömmer bort att handla hhahahahahah

2009-07-10 @ 01:24:20
URL: http://zerinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet