dålig dag

Idag har jag bara gjort tråkiga saker!

Direkt när jag kom hem från Jesper så gick jag upp på mitt rum, det såg ut som jag vet inte vad… en soptipp skulle nog vara det rätta ordet. Så jag började städa lite smått, men efter bara fem minuter så kände jag mig extremt yr, allt i hela rummet bara snurrade runt och blev suddigt. Så jag la mig ner för att vila lite och den ”lilla vilan” blev till en timmas sömn. När jag vaknade upp så började jag städa ordning allt, det tog ett bra tag kan jag säga, var helt slut efteråt.

 

Jag skulle egentligen ha träffat Sandra och Linnea idag, men det blev inget med det. Linnea hade andra planer efter fyra tiden så hon hann inte med det och jag var ju tvungen att städa och Sandra orkade nog inte sitta hemma och vänta på att jag skulle bli klar, så hon hittade på andra saker. Det var lite synd faktiskt, jag som så gärna ville träffa dom. Men imorgon så ska jag träffa Sandra i alla fall.

 

Nu sitter jag och dricker lite kaffe och kollar runt lite på Internet, en lyckad fredagskväll det! För er som älskar kläder så har asos sommar rea upp till 80 %. Jag var nyss inne och kollade lite och det fanns en hel del fina kläder. På bilden nedan ser ni två par skor från deras hemsida, jättesnygga.

 

Kan ju passa på att tipsa er om min pojkväns hemsida som han precis blivit klar med. Så vill du ha ett gratis Spotify-konto - besök www.gaerder.com


Kommentarer
Postat av: andrea

nice shoes! :D

2009-08-02 @ 11:55:06
URL: http://byyness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet