17 månader

Idag har jag varit tillsammans med Jesper i 17 månader, det känns helt otroligt. Jag älskar honom över allt och han är verkligen den bästa och underbaraste personen som finns. Utan honom skulle jag aldrig ha kommit hit där jag är idag och jag skulle inte vara så lycklig som jag är. Tack för att du finns för mig.

 

Idag så har jag inte gjort så mycket… Jag har självklart solat ute i det underbara vädret, fick inte så jätte mycket färg på mig men lite blev det i alla fall. Jag har även varit på stan och köpt en sak till Jespers student. Snart så ska jag hem till Jesper och sova där, kommer att bli väldigt mysigt.

 

Igår så var jag i Örebro med min klass, vi gick och kollade på slottet och den gamla delen av Örebro. Jag gick förbi Gina Tricot när jag var där, jag skulle nämligen köpa en klänning till skolavslutningen. Den klänningen jag hade kollat på en tid innan fanns tyvärr inte där, men jag köpte en annan istället. Hoppas ni får en trevlig helg och fredagskväll!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea Error

grattis :)

2009-05-15 @ 19:59:30
URL: http://lioneaj.blogg.se/
Postat av: josefin nyström

vad blev det för klänning då?

2009-05-15 @ 20:29:12
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

I`m baack ;)



allt väl med dig?

2009-05-16 @ 09:53:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet