Bara ben

Nu är det äntligen dags för korta kjolar, shorts och bikini. Men om man ska visa sina ben så vill man inte ha hår eller stubb. Som alla vet så är vaxning på salong ett mycket bra sätt att få en lång hållbarhet, men det är dyrt. Att raka sig är både enkelt och billigt, men det håller inte så länge. Skaffa dig en hårborttagningscreme om du vill ha det bästa resultat, det är både enkelt, billigt och det går dessutom snabbt.

 

Hur använder man då en hårborttagningscreme?  Det är enkelt, spreja på cremen över dina ben och vänta i tre minuter. Efter det drar du bort cremen med en så kallad spatel, som medföljer i köp av hårborttagningscreme. Jag skulle tipsa om Veets hårborttagningscreme, den finns för både torr och normal hud och kostar endast 95 kronor.

 

 

Ett litet tips!  

BeYys Läppglans i en fiffig förpackning! 

Om du är ute i nattens mörker så är detta läppglans mycket lätt att lägga på. Det beror på att i appilikatorns skruvlock finns det en lampa och på hylsans sida en spegel som gör det blir lätt att applicera dvs.  Lägga på.  

BeYus läppglans Lip Lights – Lip Gloss finns i sex nyanser och kostar 150 kronor.

 

 


Kommentarer
Postat av: En tjej med behov av hjälp!!

tja tjejen! ville bara säga att du får mer än gärna hjälpa mig med min situatuion jag går igenom just nu. skulle bli jätteglad av det. tack och kram :)

2009-05-17 @ 17:15:40
URL: http://baarabaarnet.blogg.se/
Postat av: Elin

hej!

jag har också denna från veet och tycker den ät jättebra!



Snygg design! Hur har du fått den där ramen runt bloggen?

2009-06-10 @ 10:44:19
URL: http://ewidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet