Jobba

Nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på att tiden ska gå. Jag ska nämligen in och jobba snart, det var inte så jätteroligt att gå upp i morse eftersom vi är lediga från skolan idag, men vad ska man göra? Jag anser att jag har mycket tur att få ett sommarjobb, s jag ska egentligen inte klaga. Efter jobbet så ska jag kanske träffa Jesper en liten stund, hihi. Kommer att bli väldigt mysigt och trevligt.

 

Dom senaste dagarna har jag sovit hemma hos Jesper, det har varit hur skönt som helst att få vakna upp bredvid honom. Det är nog anledningen till att jag inte har hunnit skriva i bloggen.

 

Igår var det min första dag på jobbet, det gick bra och det var faktiskt ganska trevligt att sälja jordgubbar.

 

Men nu hinner jag inte skriva mera, måste åka nu, jag skriver mera när jag kommer hem. Hoppas ni får en supertrevlig fredag!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: MALIN

Du ska vara lycklig som får ett sommarjobb! Jag sökte själv, men de tog bara ut 50 ist för 200 i min kommun.. beror säkert på finanskrisen :/

2009-05-22 @ 11:32:50
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: zerina

Jag älskar när du säljer jordgubbar :D Får alltid lite extra :D

2009-07-05 @ 22:24:01
URL: http://zerinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet