komma i form!

Idag så har det inte hänt så jätte mycket, åkte till skolan i vanlig tid. När jag kom hem så tränade jag lite för jag vill komma i form till sommaren, men vi får se hur det går… Jag brukar alltid ”lova” mig själv att börja träna eller något liknande, men det blir alltid halv gjort. Det är så jobbigt i början när man börjar träna, men senare är det riktigt härligt när man väl har kommit i gång. En liten rolig sak som har hänt idag är att Jesper kom förbi med min dataskärm som jag skickade in på lagning i januari, helt otroligt att det kan ta sådan tid… Men nu är det här i alla fall. Känns skönt att ha en bra skärm att sitta vid, innan fick jag ha en gammal sliten som var helt värdelös.

 

I morgon så är det nationella i engelska, jag hoppas verkligen att kommer gå bra. Är lite små nervös just nu, men det kommer förhoppningsvis gå bra.

 

Igår så var jag hemma från skolan, kände att jag inte mådde så jätte bra på morgonen, men senare på dagen piggnade jag till. Vid fem tiden så hoppade jag in i duschen och gjorde ordning mig, sen åkte jag hem till Jesper, hihi.

 

Jag längtar till helgen väldigt mycket nu, känner att jag måste få sova ut. En sak som är jätte skönt är att jag vet äntligen vad jag ska ge Jesper i studentpresent, det är en sådan lättnad. Men hoppas nu får en superbra dag!

 

 


Kommentarer
Postat av: frida

sv: varsegod :)tack!

vad gör dudå ?

2009-05-07 @ 18:12:43
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: jeanette

sv: okej, tack! :D lite synd att dom inte finns i affären bara.

2009-05-07 @ 19:35:16
URL: http://jeanettef.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte ha en frågestund?

2009-05-07 @ 19:54:41
Postat av: frida

sv: okeej :) typ samma här & svarar på kommentarer;) hehe

vad ska du hitta på i helgen då?

2009-05-07 @ 22:18:20
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: frida

sv: jadu :)

okeej ;) om jag är frisk så ska jag väl va m vänner &på fredag på fest hos en kompis som fyllt år! :D

2009-05-07 @ 22:39:30
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet