nybakat

Nu sitter jag och dricker kaffe och äter muffins jag nyss har bakat, mums! Idag så kom jag hem kanske vid ett tiden, jag sov nämligen hos Jesper igår, riktigt mysigt.

 

Jag hade tänk att berätta lite om min valborg, men det finns inte så mycket att skriva om för den vart helt misslyckad. Jag och Linnea åkte hem ganska tidigt och kollade på världens sämsta film, som heter There will be blood. Trotts att den hade fått två Oscar så var den totalt värdelös. Så för mig och Linnea blev det en tidigt kväll… Mycket tråkigt eftersom både hon och jag hade sett fram emot en rolig kväll.

 

Igår så vaknade jag och Linnea vid nio tiden, vi gick nästan direkt ut och satt oss i solen. Kanske vid ett tiden så åkte hon hemåt medan jag solade vidare. Vid tre så åkte jag in till stan och träffade Moa, Linnea, Anna och Louise, det var jätte roligt att få träffa Moa igen, det var nämligen hur länge som helst vi sågs senast. Moa fyllde år igår också, så det var lite extra roligt att få vara med henne på hennes födelsedag. Sen vid halv sju tiden åkte jag hem och åt lite mat och gjorde ordning mig, sen cyklade jag hem till Jesper.

 

Idag så ska jag inte göra så mycket, ska bara ta det lugnt med ansisktsmask och kaffe. Ikväll ska jag i alla fall hem till Jesper och sova där. Men hoppas ni får en bra lördag!

 

 


Kommentarer
Postat av: Julia tb

SV; Åh det var så lite så Emma! Synd att det inte blev så lyckat.... ja jag förstår att det var kul att träffa henne igen iallafall! Och tack så otroligt mycket, verkligen! Det värmer attt du tycker att bloggen är läsvärd, det gör mig så glad! Många pussar!

2009-05-02 @ 17:27:21
URL: http://showbyjulia.devote.se/
Postat av: ahlander

mums va gott de såg ut att vara! =)

2009-05-03 @ 16:44:09
URL: http://aahlander.blogg.se/
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

skön blogg!:)

2009-05-03 @ 22:19:20
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Micke

godmorgon godmorgon, hoppas att du har sovit gott inatt och att din helg har varit bra. ha en bra måndag/ micke

2009-05-04 @ 07:56:45
URL: http://metrobloggen.se/mikaelandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet