6 april 2009

Hallå!

 

Jag kom hem för skolan för en stund, har suttit ute i solen och ätit glass och skrevet en engelska uppsatts. Får hoppas på det bästa betyget, men vi får se. Snart ska jag städa mitt rum, sen blir det att hoppa in i duschen och göra ordning mig, ska hem till Jesper sen, om han nu orkar det. Men jag får hoppas det eftersom jag har matte prov på torsdag och jag förstår varken bu eller bä. Annars får jag sitta med min kära mamma och räkna, men jag tror inte hon har tid egentligen.

 

I morgon ska jag var duktig och cykla in och hem till skolan. Ska träffa Anna och Linnea också, kommer att bli riktigt roligt. Kan inte påstå att jag längtar till onsdag i alla fall, ska till sjukhuset i karlstad, men det är väl bra egentligen, men gillar inte sjukhus… Har utvecklingssamtal på onsdag också, men det kommer nog att gå bra, eftersom jag är så duktig i skolan. Hoppas på många VG:n. Nej nu ska jag städa mitt rum som sagt, hoppas ni får en riktigt trevlig fortsatt dag!   

Nu vet jag vart den blåa klänningen kommer ifrån (den som ja la upp igår)

Den kommer från forever21. Ska förmodligen köpa den.


Kommentarer
Postat av: 1000hemsidor

Den glassen vill jag ha :)



PS. Du kan vinna en trisslott på www.1000hemsidor.com

2009-04-06 @ 17:07:51
URL: http://1000hemsidor.com
Postat av: bella

Tackar (:

2009-04-06 @ 18:29:32
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet