8 april 2009

Hej

 

Igår så var jag med Anna, Louise och Linnea, vi åkte upp till mcdonalds men eftersom jag är så duktig så åt jag inget där. Efter att dom hade ätit klart så skjutsa Linnea hem mig, jätte snällt av henne. När jag kom hem så kollade jag på hockeyn, riktigt spännande match, trodde inte Färjestad skulle hinna vinna matchen. Men det var tur det.

 

Nu sitter jag och dricker kaffe och tar det lugnt, gick nyss upp och det var så underbart skönt med sovmorgon. Idag ska jag till sjukhuset i karlstad, kommer väl inte bli så värst roligt kanske, men vad gör man? Efter att jag har varit sjukhuset så ska jag direkt till skolan på utvecklingssamtal, det kommer nog att gå bra. När jag kommer hem ska jag hoppa in i duschen och sen vänta på att Jesper slutar på sin praktik, sen blir det direkt hem till honom och mysa.

 

Två bilder från modevisningen.

Jesper är så söt och stillig.


Kommentarer
Postat av: s

hihi dom chinosen? hur gick det på sjukan :)?

2009-04-08 @ 16:32:08
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet