Jobbutbildning

 

Idag så åkte jag in till skolan och var med på en lektion, för senare på dagen skulle jag på min jobbutbildning. Det var helt okej, dom gick igenom hur allt gick till och visade vart allt står, jag hade dock kallat det för en informationsträff. Jag var även på plats en timma för tidigt, jag hade nämligen läst fel på mitt papper, så klart.

 

När jag kom hem så gjorde jag ordning mig lite extra mycket, skulle hem till Jesper. Vet inte varför jag gjorde mig extra fin, men ibland får jag lust att göra mig finare för honom. Hihi, men vem vill inte vara lite extra fin för sin pojkvän.

 

I morgon så ska jag till karlstad och handla med Linnea, kommer att bli roligt. Eftersom Linnea går i karlstad kommer jag att träffa henne där, kommer nog att bli lång tråkigt på bussen.


Pratade med mamma idag, hihi! Det var roligt och höra vad hon har gjort borta i Polen. Men nu ska jag fixa med lite saker tills i morgon. Ha en fortsatt trevlig kväll!

 


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet