8 mars. 2009

Igår så sov jag som sagt hemma hos Jesper, hade det jätte mysigt. Vi kollade på melodifestivalen, eller det var väl mer jag som kollade. Kan inte förstå att bidraget snälla, snälla gick vidare… Helt otroligt. Jesper och jag somnade väldigt sent inatt, kanske runt halv fyra. Eftersom vi somnade så sent så vaknade jag inte förens elva. Jag låg kvar en stund i sängen för att mysa med Jesper, men vid tolv någon gång så bestämde jag mig för att börja gå hemåt.

 

Nu sitter jag och dricker kaffe och tar det väldigt lugnt. Jag storstädade hela mitt rum förut så jag känner mig lite små duktigt nu. Jag sitter även och längtar tills i morgon, för då är det nämligen min första dag på praktiken. Jag ska vara i en gullig liten affär som heter Fashion Craze, som ligger i min hemstad Kristinehamn. Kom gärna förbi och handla lite kläder!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet