11 mars. 2009

Idag har det inte hänt så mycket egentligen...

Åkte in till Zerina klockan åtta, ville inte sitta på skolan så gick till henne innan praktiken.

Det var ganska lugnt under dagen, satt mest i kassan. Men det kom faktiskt en kille och sålde smycken också, jätte fina. Jag fick vara med och bestämma lite, det kändes väldigt bra. Smyckena kommer om några dagar, så kom in nästa vecka om ni är intresserade.

Jag är som sagt på Fashion Craze

 

Nu sitter jag och kollar runt lite på olika sidor, typ H&M, Nelly, bubbleroom och forever21. Jätte snygga kläder, tycker att Nelly har skit snygga jeans för riktigt bra priser. Funderar på att gå och lägga mig snart, är så fruktansvärt trött efter dagen, trotts att jag mest har suttit ner. Men det kanske beror på dom långa dagarna jag har. Jag börjar klockan 10.00 och slutar 18.00. Kom gärna och hälsa på mig under veckorna jag är där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet