15 mars. 2009

I fredags var jag som sagt med Moa och Louise, vi satt mest och små pratade om allt möjligt. Sen åkte jag hem till Jesper och sov där, vart lite små sjuk under natten. Inte så jätte roligt men vad ska man göra.

 

Sen på lördag morgonen gick jag hem från Jesper kanske vid tolv eller något. Skulle åkt in till stan och träffat Moa igen, men jag låg hemma i sängen och sov eftersom jag var lite halvsjuk. Vid klockan fem åkte jag in och köpte Sushi som jag och Jesper skulle ha som kvällsmat. Jag åkte hem till Jesper innan melodifestivalen började, sushin var inte så jätte god, det smakade lite gummi om det. Jag sov även kvar hos Jesper igen, vi hade det jätte mysigt.

 

Nu har jag precis kommit hem från honom, sitter och dricker lite kaffe och kollar runt lite på internet. Jag har lite dåligt samvete också, jag råkade spilla vatten på Jespers tangentbord igår kväll. Det gick ju så klart sönder, jag känner mig väldigt dum och klantig. Det var inte det bästa tillfället heller eftersom han ska sitta och arbeta vid datorn hela dagen, men som tur var hade han ett reserv tangentbord.

 

Idag så är det även en väldigt speciell dag, det är 15 månader sens jag och Jesper blev tillsammans, känns helt underbart. Jag älskar verkligen honom över allt och han är absolut det bästa och finaste som finns!

 

vinnaren för melodifestivalen 2009. Tycker ni rätt bidrag vann?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet