24 mars. 2009

ONT

Idag slutade jag praktiken klockan fem, det var så jävla jobbigt… vi gjorde om precis allt inne på lagret ungefär, så jag har ont i min rygg och mina fötter. Men eftersom jag var så duktig idag så får jag sluta klockan tolv i morgon och det känns helt underbart. Fick även besök av Linnéa idag, det var mycket trevligt. Vi bestämde att vi ska ses på söndag, roligt det.

 

När jag kom hem gick jag direkt ut till köket och åt mat, var så fruktansvärt hungrig. Nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på att klockan ska bli sju, för då ska jag hem till min babe Jesper. Jag glömde så klart att boka tid hos frisören, men får göra det i morgon. Hoppas bara dom har tid på fredag vid lunch. Ha det gott! ♥

 

 

 

     Ikväll klockan åtta på kanal

fem är den rätte för rosing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet