24 mars. 2009

Igår var det min första dag på Metro, det var så himla trevligt och roligt. Dom är verkligen sociala och glada där, man känner sig välkommen på en gång. Igår så plockade jag bort lite vinter kläder och sen ut med det nya. Jag fick sluta klockan fyra, så det var ganska skönt. När jag kom hem så tog jag på mig mjukiskläder och åkte hem till Jesper. När jag skulle cykla hem fick jag nästan som en liten chock, det var hur mycket snö som helst ute… usch! Men jag trampade på ändå, när jag kom hem gick jag nästan direkt till sängen och la mig under det varma täcket.

 

Nu sitter jag och dricker kaffe och fixar ordning mig, ska gå till taxin snart. Börjar inte förens klockan tio men jag sitter med Linnéa på skolan till dess. Efter praktiken vet jag inte vad jag ska hitta på, hoppas att Jesper har tid att ses. Jag ska beställa tid på Kungsgatan 38 sen på lunchen också, jag hoppas att jag får tid på fredag under min lunch. För jag hinner inte efter att jag har slutat min praktik, då ska jag till karlstad med Linnéa och kolla lite kläder. Hoppas ni får en bra dag och kom gärna förbi Metro och hälsa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet