28 mars 2009

Idag så vaknade jag runt halv elva, var riktigt härligt att ha sovit ut.

Men det som var absolut bäst var att Jesper höll om mig när jag vaknade, så jag fick känna hans underbara kropp mot min. Jag gick inte upp ur sängen förens halv tolv, sen vid tolv gick jag hemåt. När jag kom hem satt jag mig vid datorn och kände en lätt huvudvärk som började komma. Så jag tog en promenad för att den skulle försvinna, men den blev bara värre…

 

Nu sitter jag och dricker kaffe och känner mig allment dålig. Hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk. Jag vill inte vara sjuk på måndag när vi ska tillbaka till skolan efter tre veckor.

 

Ikväll ska jag sitta hemma och ta det lugnt, kolla på Robinsson kanske. Ska i alla fall försöka att inte bli sjuk. Bestämde mig idag att det blir att klippa lugg på måndag, ska bli skönt att klippa sig. För just nu ör mitt hår en katastrof.

 

En gammal bild på mig och världens bästa Jesper!


Igår var jag som sagt i Karlstad.

Jag köpte två toppar
En Bh

Ett par trosor

Ett par skor

En mascara

Ett puder

En foundation

 

Och så fick jag jättefina saker från Metro.

En t shirt

En tunika

En sjal

En kjol

En cardigan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet