7 mars. 2009

Nu har jag precis kommit hem igen, var ute och övningskörde. Det gick väldigt bra tyckte jag för att vara första gången, när jag körde runt så fick jag ett telefonsamtal från FRU AB om en
jobbintervju, riktigt roligt. Men jag har lämnat in min CV på flera ställen så hoppas det drycker upp flera chanser.

 

Jag ska snart hoppa in i duschen och börja göra ordning mig för dagen. Ska kanske in till stan och träffa Linnéa och Louise, mysigt det. Ikväll ska jag hem till Jesper och sova där, vet inte vad vi ska göra men det kommer säkert att bli lika mysigt som vanligt att vara med honom.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ssss

va kul:) va e det för jobb?<3

2009-03-07 @ 23:09:51
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet