6 mars. 2009

Idag när ja vaknade ville jag hellre inget annat än att ligga kvar och bara sova vidare. Men det skulle inte tjäna mycket till så jag gick upp och gjorde iordning mig för skolan. När jag var i skolan så var det lite konstig stämning i klassen, eftersom det är lite "tjafs" eller vad man nu ska kalla det.
Nu sitter jag i alla fall och dricker kaffe. Ikväll så ska jag kanske in till stan och träffa Linnéa, ska bli roligt eftersom vi nte har setts på kanske en vecka. Fick även en övningskörssklt av pappa idag, så imorgon börjas det.
Kan säga till alla som ska ut i morgon att se upp!



Tack Jesper för hjälpen med bloggen

jag älskar dig över allt, du fick mig till den jag är idag det vill säga en mycket bättre människa och det är så otroligt vad en person kan göra för skillnad. Jag får fortfarande den där sköna känslan i magen när jag ser dig och det där löjliga leendet. Jag kommer nog alltid älska dig, du har och betyder allt. Du är det finaste och bästa som finns och vart hade jag kommit utan dig? Inte där jag är idag i alla fall. Det som du betyder för mig kan ja egentligen inte få ner i ord. Men jag älskar dig och du är en av dom viktigaste och jag hoppas du aldrig försvinner ur mitt liv! Jag mins fortfarande vår första puss och hur fruktansvärt nervös jag var då. Det pirrade så i magen att det kändes som jag skulle explodera, sekunderna innan vi pussades gick som minuter. När jag äntligen pussade dig var jag den lyckligaste i hela världens kändes det som. När jag kom hem på kvällen gick ja runt och log precis hela tiden, jag kunde verkligen inte sluta. Jag är så glad att det blev vi två!

 

 


Kommentarer
Postat av: julia

sv: låten är jätte fin :) hehe

2009-03-06 @ 19:29:13
URL: http://endastjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet