Denim för stranden

Denimtrenden sträcker sig ända ner till stranden. Ta på dig jeansbikinin, släng väskan över axeln, välj ett par flipflops med blå detaljer och ge dig ner till vågorna”

 

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det? Tycker inte att det såg speciellt snyggt ut, inte något jag skulle ta på mig. Men på rätt person kan det säkert se fantastigt ut.

 

Idag så har jag inte gjort mycket… Har kollat på hockey men Sverige förlorade, mycket synd det. Jag har varit lite aktiv och gjort klart en mall för en hemsida, som var ett skolarbete. Det känns skönt att ha fått det gjort, för den innebär att jag ligger förre i kursen.

 

I morgon så kommer jag att starta utlottningen av Spotify invites, så om ni är intresserade så kom gärna tillbaka om ni är intresserade av Spotify. Ska träffa Jesper i morgon också, kommer att bli mysigt. Vi har inte umgåtts sens onsdags, usch vilken lång tid.

 

Funderar på att gå och lägga mig snart, men känner att jag är alldeles för pigg för det. Jag drack självklart en stor kopp med starkt kaffe förut. Inte det smartaste, men det är tur att det är måndag i morgon så att jag får sova ut. 

 

 

Baddräkt i denim från Current/Eliott, 1 788 kr

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Mjae det där med jeansbikini eller badräkt verkar inte vara någonting för mig heller :)

2009-05-10 @ 16:12:37
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/
Postat av: Malin

Nae usch får jag nog säga, det där var inget för mig. Har svårt att föreställa mig att det är något vidare att bada i heller.. och varmt!

2009-05-10 @ 18:41:46
URL: http://vixies.blogg.se/
Postat av: Kadri

Den var fin fast passar inte mig. jag är alldeles för fet.

2009-05-10 @ 20:03:49
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet