FÖRLÅT

Nu har jag inte skrivit på flera dagar och det känns som att jag inte har gjort det på en evighet. Men jag har verkligen inte haft tid förens idag. Tänkte börja med och skriva vad jag har haft för mig under dagen och det lär gå fort, för jag har inte gjort speciellt mycket. Jag var självklart i skolan idag, men det hade jag lika gärna kunnat skippa… Fick nämligen reda på vad jag fick på nationella i matten, inte det bästa må jag säga. Men det fixar sig nog, det är bara att bita ihop och hoppas på det bästa. När jag kom hem gick jag direkt ut och la mig i solen, låg kanske ute i två timmar. Men fick inte så jättemycket färg, fick bara mera fräknar, jag som vill bli brun till skolavslutningen. Tänkte passa på att sola varje dag nu fram till dess och om det blir fullt väder är det bara att knalla ner till solariumet efter skolan.

 

Under dom senaste dagarna som har varit, har jag för det mesta varit hemma hos Jesper. Det har varit jättemysigt, men det är det ju alltid. Hihi!

 

I morgon så ska jag hem direkt efter skolan och plugga, jag har nämligen ett stort prov nästa torsdag. Ni kanske tycker att det är lite tidigt att börja plugga nu, men jag ska sikta mot det högre betyget. Det är inte det lättaste jag har prov i heller, utan det är i litteratur, jag tycker att det är ganska svårt att komma ihåg allt. Men om jag börjar redan imorgon att plugga så kommer det nog att gå bra.  

 

En sak som jag har börjar tänk på är att jag är trött hela dagarna, det spelar ingen roll hur mycket kaffe jag dricker eller om jag går och lägger mig lite tidigare på kvällarna. Jag är ändå hur trött som helst. I början trodde jag att det berodde på att jag inte tränade, men nu när jag har börjat lite smått så har det inte blivit bättre. Jag skulle gärna uppskatta lite tips om hur jag ska göra för att slippa denna trötthet. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

 

Jag var nyss inne på forever21 och kollade runt lite, hittade ganska mycket. Plockade ut lite favoriter jag såg, allt som ni ser på bilden kommer därifrån förutom väskan som kommer från H&M. Den hittade jag faktiskt på rean och den kostade bara 98 kronor. Biligt eller hur?

 

 

 

 


 


Kommentarer
Postat av: MALIN

När jag är trött brukar jag gå och lägga mig typ åtta bara för att hinna ta igen lite sömn, eller ta ett varmt bad liksom :) Men jag lovar dig att den där tröttheten säkert går över på sommarlovet,då får man vila på bra !

2009-05-26 @ 16:16:51
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: MALIN

Jaa, det brukar ju tyvärr vara så! :/ Ja, det är perfekt! Gjorde det i söndags faktiskt, all stress liksom försvann och det gick jättebra att plugga! Då kan man typ tända lite ljus, mörka ner i rummet o så! Asmysigt! :)

2009-05-26 @ 19:01:52
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: MALIN

Åh härligt att det hjälpte dig lite iaf! :) skönt! Haha, nej men då kanske du lär dig mer när du är lugnare ist får vi hoppas :D kram på dig!

2009-05-26 @ 22:01:20
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: josefin

har inga pengar på mobilen, bara så du vet. förresten, uppdatera! sego

2009-05-30 @ 14:44:35
Postat av: Julia tb

Hej på dig emma! Det var ett tag sedan1 Allt bra med dig? Jag känner igen mig lite i tröttheten du beskriver. Nu börjar jag dock bli av med den, men vissa dagar orkar man bara inte... Men jag hoppas att det blir bättre, verkligen! Jättefin grejer där! Hoppas att du får en fortsatt underbar söndag! Många pussar!

2009-05-31 @ 14:56:50
URL: http://showbyjulia.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet