Snart helg

Idag hade jag nationella i engelska A, det gick lättare än jag hade trott. Det var bara första delen av provet jag tyckte var lite svårt, men det gick nog bra. Jag har inte så mycket att skriva om idag, det har nämligen inte hänt så mycket. Skolan sen hem imprencip, jag tränade lite idag också, jag har bestämt mig för att ”lyckas” den här gången. Jag vill inte få det halv gjort.

 

Jag fick en rolig kommentar förut, den var tyvärr anonym, men det var någon som ville att jag ska ha en frågestund på min blogg. Jag tycker att det är roligt när folk är intresserade av både mig och min blogg. Jag ska nog ha en frågestund på min blogg nu till helgen, så det kommer.

 

Jag tänkte även dra igång min andra utlottning av Spotify Invites nu till helgen. Så om ni är intresserade av Spotify så kom gärna tillbaka till min blogg och ta chansen till att bli utlottad.

 

 

I morgon är det äntligen fredag, känns hur skönt som helst. Jag har tyvärr inga planer på vad jag ska göra, men det kommer säkert upp något roligt. Jag ser bara fram emot att kunna slappna och att få sova ut. Hoppas ni får en bra helg!

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet