9 mars. 2009

Idag vaknade jag klockan halv fem på morgonen utav att min hund gnällde vid dörren, så jag hade inget större val än att gå upp och släppa ut henne. Efter det så var det ingen idé att gå och lägga sig igen, så jag hoppade in i duschen och började göra ordning mig.

 

Nu har jag precis blivit klar och sitter och väntar på att klockan ska bli kvart i åtta, för då kommer min taxi. Jag börjar egentligen inte min praktik förens klockan tio, men jag har inte Skjuts in senare och jag har inte precis större lust att cykla in till stan. Medan jag ska vänta på att klockan ska gå när jag är inne i stan så går jag till skolan med Linnéa. Kom gärna förbi och handla eller titta på kläder idag. Kommer som sagt att vara på Fashion Craze  

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet