Grattis Norge

Nu har jag precis pluggat lite mattematik, jag har nämligen nationella i mattematik i morgon (del två) Jag hoppas verkligen att det går bra. Av någon anledning så är jag mer nervös för den här delen av proven, jag inbillar mig själv om att det ska bli jättesvårt.

 

Jag har även pluggat lite inom handels, eller pluggat kanske är fel ord. Jag har gjort ordning lite för en redovisning jag ska ha imorgon med Linnea. Det kommer nog att gå bra, det är inte direkt svårt och stå och prata inför en klass.

 

Jag ska snart träna lite tänkte jag, antigen så ska jag jogga eller cykla. Inte bestämt mig än, men det lutar mer åt att cykla på träningscykeln, för vädret är inte på topp idag. Känns skönt att jag har fått igång träningen ordentligt nu. Jag kanske inte punschar mig till hundra när jag tränar, men jag tränar i alla fall.  

 

Imorgon så är det den sista dagen i skolan för den här veckan, känns hur skönt som helst. Ska bli skönt med några lediga dagar. Ska träffa Linnea imorgon också, ska gå hem till henne efter att jag har slutat skolan, kommer nog att bli trevligt. Vi har inte setts på ett bra tag nu, så det ska bli kul.

 

I helgen så var jag med Jesper, det var supermysigt. Vi kollade på melodifestivalen, jag tycker verkligen rätt bidrag vann, Alexander Rybak hade rätt utstrålning och en bra låt. Jag även sola lite i helgen, vädret har varit superfint, kanske inte fick så mycket färg på mig. Men det börjar ta sig lite i alla fall. Eftersom jag inte är så jätteförtjust i att sola solarium så passar jag på så ofta solen kommer fram.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: alice

sv: tack detsamma Emma :D

2009-05-18 @ 20:49:53
URL: http://poseforme.blogg.se/
Postat av: Anonym

han va bra ^^ Själv är man kvartsnorsk ^^

2009-05-19 @ 17:06:46
Postat av: Anonym

sv: ååh, tack så mycket! glad jag blir :D

jovisst kan vi det!

puss

2009-05-19 @ 17:56:49
Postat av: alice

oj, den anonyma va från mig! :)

2009-05-19 @ 17:57:16
URL: http://poseforme.blogg.se/
Postat av: Caroline

altså, vilken goding han är :)

2009-05-25 @ 20:08:24
URL: http://unicornspring,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet